środa, 10 maja 2017

A NEW BEGINNING

Hei!
Nie mam pojęcia od czego zacząć. Zawsze się mówi, że początki są najtrudniejsze, najgorsze. Czasem niektórzy boją się spróbować czegoś nowego. Co jest naprawdę niepotrzebne.
 Mam na imię Martyna i mam 16 lat. Cały czas próbuję nowych rzeczy, żeby odnaleźć się w tym świecie. Żeby znaleźć coś, co sprawia mi przyjemność, coś co kocham. Życie polega na ciągłym zdobywaniu kolejnych doświadczeń, na których się uczymy. Jak coś nie wyjdzie, to wiemy już, jakich błędów nie popełniać i co robić żeby było dobrze. Sądzę, że wielu z Was w dzieciństwie chodziło na wiele zajęć, czy to jakiś sport czy plastyka. Może dzięki temu, już odnaleźliście własne przeznaczenie. Zawsze imponowało mi jak niektórzy robią coś od małego i dzięki temu odnoszą sukcesy, są w czymś naprawdę dobrzy. Lecz nikogo nie skreśla to, że nie zaczął wcześnie, bo można zacząć później a wtedy nadrobić to swoją ciężką pracą. Grunt to wierzyć w siebie i w swoje możliwości.

 Najgorsze gdy ktoś pyta "Kim chcesz być w przyszłości?", a ja wtedy nie mam pojęcia co odpowiedzieć. Po mimo, że zawsze mam jakieś pomysły to nigdy nic konkretnego. Mam wybrać kierunek na jaki chce iść do liceum. Co chwile zmieniam zdanie, jest jeszcze trochę czasu to może jeszcze coś wymyślę. A Wy już wiecie co chcecie robić w przyszłości?

37 komentarzy:

  1. Witaj kochana!
    Coś ci podpowiem, nie idz do Liceum. Pójdź do technikum miej zawód i maturę!
    Dziś bardzo żałuję że nie poszłam odrazu po gimnazjum do Technikum.
    Dziś mamy za dużo wykształciuchów i są bezrobotni. Jesteś młoda i masę wyborów przed sobą ale posłuchaj starszej koleżanki :D. Może architektura krajobrazu? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wezmę ten pomysł pod uwagę, ponieważ ta architektura obrazu brzmi naprawdę ciekawie :D

      Usuń
    2. Zgadzam się z koleżanką powyżej. Ale pamiętaj przy wyborze technikum o tym by iść na kierunek, który naprawdę Cię interesuje.
      Ja mam zawód technika-ekonomistę, i co mi z tego?
      Najważniejsze to żeby się spełniać w tym, co się robi. :)

      Usuń
  2. Świetny wpis ,będę zaglądać do ciebie częściej❤ powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie - wiara może czasem okazać się naprawdę pomocna ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia i świetny tekst! Ta żółta bluza jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana! Napisałam maturę i wybrałam kierunek studiów bo mi się spodobał i stwierdziłam, że będzie na nim łatwo, lekko i luźno. I to wcale nie oznacza, że w wieku 18 lat wiem co chce robić w życiu. I nie bój się bo to nic szczególnego, mamy taki przesyt możliwości że sami baraniejemy i nie wiemy zwyczajnie czego chcemy od życia.

    www.oksymoronia.blogstpot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia. Świetnie piszesz i super wyglądasz w żółtym kolorku ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. bluza ma genialny kolor! powodzenia w podejmowaniu decyzji kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta żółta bluza jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjecia są piękne. twój blog na pewno będzie wspaniały :)


    http://nouw.com/maajlena/czasem-trzeba-uslyszec-cisze-30026976

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj w Blogosferze :) Życzę powodzenia i wytrwałości ;) a zdjecia wyszly bardzo ladnie ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam! Wpadła mi w oko ta żółta bluza 😘 chodzę do technikum, jestem na ekonomii Ale nie wiąże z tym wielkiej przyszłości 😆

    nouw.com/just_wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna bluza, ładnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie trzeba od razu decydować co chce się robić w przyszłości, życie jest tak zmienne, że jeszcze wiele razy zmieni się zdanie, przynajmniej ja tak na to patrzę ;) Bardzo fajne zdjęcia!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo się cieszę, że trafiłam na twój blog! Bardzo pięknie i interesująco piszesz. Fakt każdy się obawiam czegoś nowego ale zawsze warto spróbować. Jeśli chodzi o wybór kierunku kształtcenia ja chodząc do technikum wybrałam architekturę krajobrazu. Bardzo fajny i interesujący zawód. Niestety moja szkoła nie miała zbyt dużego wyboru kierunków ale myślę że wybrałam dobrze. Polecam Ci w spokoju przemyśleć co tak na prawdę lubisz i jeśli twoje miasto dysponuje taka szkołą, wybierz ją. Na pewno nie będziesz żałować! Tylko pamiętaj, rozsądnie ;))
    Www.darjikas.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie wiosenne, jasne kolorki! :) Kochana, chętnie dodaję Twojego bloga do obserwowanych i zostaję na dłużej. Zapraszam również do mnie, miłego piątku. Buziaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta bluzka jest boska :o
    Spokojnie, ja skończyłam właśnie liceum i dopiero pół roku temu wpadłam na to co naprawdę chcę robić w przyszłości hah

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak na razie nie wiem co będę robić w przyszłości, nie mam zielonego pojęcia. Ta myśl mnie przeraża, bo też niedługo będę musiała wybrać szkołę. Śliczne zdjęcia! obserwuję Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  18. nie przejmuj się tym, że jeszcze nie wiesz, co dokładnie chcesz robić w życiu ;) masz wiele czasu na zastanowienie się i jest dokładnie tak jak piszesz- wystarczy tylko wierzyć w siebie :)
    bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uczę się jeszcze w liceum,ale też rozważałam inne opcje.Stwierdzam,że pójście do dobrego liceum to była najlepsza decyzja w moim życiu.Pełno jest tych beznadziejnych szkół licealnych i do nich rzeczywiście iść nie warto,ale ja jestem z mojego wyboru zadowolona -dużo się trzeba uczyć,ale z drugiej strony co trzy miesiące wyjeżdżam do innego kraju,przez pół roku poprzedniej klasy uczyłam się w Belgii dzięki kontaktom z mojej szkoły,dlatego według mnie warto.. ;) Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Planuję medycynę ze specjalizacją "medycyna ratunkowa" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam różowego pojęcia 🦄 prawdopodobnie będę podążać ścieżką muzyki, ale tego też nie mogę być pewna. Co do posta, jest naprawdę dobrze napisany a zdjęcia prześliczne. Myślę że to bardzo dobry start. 😘

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam 20 lat. Wybrałam zły kierunek liceum. Nie wiem czy mam jakiś wymarzony zawód, ale lubię to co robię - pracuję w supermarkecie. Mówię to, bo ludzie czasem potrzebują usłyszeć, że nie są jedynymi, którzy nie wiedzą co zrobić. Czasem po 30stce ktoś sobie uświadomi, że to co robi go nie uszczęśliwia. Prawda jest taka, że masz całe życie na tę decyzje. Prawo do edukacji nie przestanie obowiązywać, więc jeśli kiedyś będziesz chciała czegoś innego, zawsze możesz 'douczyć się'. Tymczasem nie martw się o to za bardzo, bo wszystko zawsze się jakoś układa.

    Oczyoutsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kiedyś miałam x planów na przyszłość, póki co żadne się nie spełniły (zawodowo) ale przede mną jescze długa droga życia, więc nigdy nie jest za późno by spełniać marzenia :))
    Super zdjecia i chętnie obserwuje! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie przyszlosc jest zbyt daleko...Nie nie wiem,i tez mam problem jak mnie pyta kim chce byc?
    Bede tym kim bede,czas pokaze .
    Mam nadzieje ze blog pomoze ci odnalezc swoj kacik przeznaczenia :) pozdrawiam!❤

    OdpowiedzUsuń
  25. Martynko, witamy w blogerskim świecie! :)
    Sama niedawno zaczęłam i zgadzam się w pełni, że początki są najgorsze. Ale później już jakoś to idzie samo.
    Bardzo podobają mi się zdjęcia i Twój strój!
    Co do pytania, czy wiem co chcę robić w przyszłości, to muszę odpowiedzieć, że tak. Jestem typem osoby, która uwielbia wszystko planować! Mam już zaplanowaną całą przyszłość, teraz tylko trzeba to zrealizować :) Właściwie moje plany nie zmieniają się już od kilku lat, dlatego myślę, że wszystkie decyzje były dobrze podjęte.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli chodzi o przyszłość to jeszcze niedawno tak jak Ty co chwilę zmieniałam zdanie. Teraz zatrzymałam się na mniej więcej tym samym tzn. wiem już jaki kierunek studiów wybrać, gdzie chciałabym studiować i mieszkać w przyszłości. Mam nadzieję, że Ty też niedługo tego się dowiesz!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam duże plany na przyszłość, ale myślę, że wszystko zależy od losu. :D Powodzenia w blogowaniu!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia! Jeszcze miesiąc temu nie mogłam się zdecydować do jakiego liceum chcę iść, ale zdecydowałam, ze zostanę tutaj w sportowym. Powodzenia w prowadzeniu bloga

    OdpowiedzUsuń
  29. Look at A Showcase
    I am following you via GFC/ G+ , follow me back, let me know on Chic Poradnik.
    Zapraszam do nas - Chic Poradnik blog. Będzie nam bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji lub subskrypcji oraz komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne zdjęcia!



    www.pannaanna92.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Żółta bluza super- napis jeszcze lepszy ! :)

    OdpowiedzUsuń