niedziela, 14 maja 2017

11 sposobów na udany dzień

Hejka!
Chyba każdy nas nie lubi mieć złego dnia. Tylko większość woli iść spać z myślą "to był piękny dzień". Pomimo że zwykle jest niemożliwe żeby było tak zawsze, można sie postarać aby było tak najczęściej. Dam Wam kilka sposobów, aby tak się stało.



1. Wstawając pomyśl sobie "Dzisiaj będzie piękny dzień".
Niby banalne, ale jednak może zmienić naprawdę wiele. Każdy nas wie, że pozytywne nastawienie naprawdę wiele zmienia. Zamiast myśleć np. "Znowu ta szkoła", "Ale się nie wyspałem" zmienić to właśnie na "Dzisiaj będzie piękny dzień".


2. Otaczaj się dobrymi ludźmi.
Ile w naszym życiu jest takich osób, które sprawiają nam przykrość, "ucinają nam skrzydła". Ja przestałam spędzać czas z nimi, a w zamian za to jestem z ludźmi przy których jestem naprawdę szczęśliwa.


3. Uśmiechaj się jak najwięcej.
Pewnie wiele razy mówiono Wam "ładnie wyglądasz jak się uśmiechasz". Jest to zdecydowanie prawda, bo z uśmiechem każdemu puięknie! Dzięki temu inni będą patrzeć na nas jako na pozytywną osobę, którą z pewnością chcieliby poznać. Uśmiech sprawia, że żyje nam się lepiej, a świat wygląda bardziej kolorowo.


4. Rób to, co sprawia Ci przyjemność.
Oczywiście zapominając o obowiązkach typu nauka, które może nie zawsze sprawiają nam przyjemność, ale trzeba je robić bo dzięki nim stajemy się lepsi i zapewniamy sobie lepszą przyszłość. Mówię tu, o swoich zainteresowaniach które dają nam satysfakcję oraz szczęście. Miałam wiele razy tak, że gdy wracałam z treningu pomimo, że strasznie zmęczona to jednak szczęśliwa, bo robiłam to co lubię.


5. Nie ograniczaj się.
Obawiasz się, że robiąc coś co bardzo chciałbyś zrobić, ludzie będą się śmiali? Nie przejmuj się, nikt za Ciebie życia nie przeżyje. Marzysz o wyjeździe do Anglii? Uzbieraj pieniądze, kup bilet i leć, dzięki temu będziesz szczęśliwy.


6. Nie przejmuj się rzeczami, na które nie masz wpływu.
Nie ma potrzeby zamartwiać się rzeczami, z którymi nie możemy nic zrobić. Stało się i trudno. Może jest nam trudno, ale trzeba żyć dalej, bo przez to może nas ominąć wiele ciekawych rzeczy.


7. Ciesz się małymi rzeczami.
Nieważne czy jest to spacer z psem, pyszny obiad, a może 5 z matmy. Zamiast cieszyć się tylko z tych większych rzeczy, trzeba doceniać te mniejsze,


8. Wieczorem, przed snem pomyśl za co jest wdzięczny.
Pozwoli Ci to docenić to, co masz. Nie potrzebujesz wycieczki dookoła świata żeby być szczęśliwym.


9. Codziennie dostarczaj sobie pozytywnych myśli.
Mogą być to jakieś pozytywne cytaty, a może książki. Obojętnie co, byle było pozytywne!



     10. Nie odkładaj niczego na później.
Aby dzień był udany, musi być też produktywny. Jeśli musimy coś zrobić, zróbmy to od razu żeby mieć później uczucie, że nie obijaliśmy się cały dzień. Oczywiście nie zapominajmy też o odpoczynku, bo to też jest bardzo ważne!

                            bomberka- bershka, koszula- forever 21, spodnie- bershka, buty- deezee

11. Zapomnij o wczoraj i o jutrze. Jest tylko tu i teraz.
Ile razy zamartwiamy się czymś co się zdarzyło się wcześniej i przez to tracimy dzisiaj. Nie wolno tak. Wczoraj jest wczoraj, dziś jest dziś, a jutro jest jutro.

A jakie są Wasze sposoby na udany dzień? Co sprawia, że Wasz dzień jest szczęśliwy?















27 komentarzy:

  1. Bardzo przydatne rady! Z chęcią z nich skorzystam ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że te rady zawsze pomogą! <3

    http://paulonkal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej zacząć dzień pozytywną muzyką, to wpłynie również na nasz nastrój :) Rady bardzo fajne, masz rację liczy się tu i teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja codziennie czytam sobie jakąś myśl z jednej z takich książek które mam. Moim największym problemem jest martwienie sie o to, czego nie mogę zmienić, ale pracuję nad tym i wiem, że będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Zdjęcia cudowne oraz rady bardzo przydatne 😊☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko się zgadza :)
    Śliczną masz koszule :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne rady. Cieszyć się z małych rzeczy to juz wielki sukces.
    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie, nie ma jak uśmiech 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. mądre rady. rzeczywiście trzeba doceniać małe rzeczy i karmić umysł pozytywami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mądry wpis. Dużo daje do myślenia ,trzeba doceniać każdy dzień i cieszyć się z małych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja raczej nie mam czegoś takiego jak sposób na udany dzień, raczej żyję chwilą :) Fajne jest przedostanie zdjęcie ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne sposoby :) Pięknie wyglądasz
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł na post, ja jednak nie korzystam zazwyczaj z takich rad. Żyję tym, co jest teraz a takim moim sposobem na udany dzień jest zaczęcie go fajną muzyką. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje punkty są warte uwagi. Sama do kilku się stosuję i moje dni ostatnio są dosyć przyjemne. Staram się je wykorzystywać tak jak mogę i robić to na, co mam ochotę.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. No dokładnie. Takie proste rzeczy, a potrafią otworzyć furtkę do bycia szczęśliwym. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydatne rady, ale jednak wolę układać spontanicznie plan dnia
    nouw.com/just_wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  17. przede wszystkim nastawienie ;) gdy się człowiek uśmiechnie życie od razu wydaje się lepsze ;) ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co do punktu 9, kiedyś oglądałam program podczas, którego pierwsza grupa ludzi przez minutę miała stać w pozycji superbohatera, a druga w pozycji "smutnego człowieka". Po minucie ta pierwsza grupa zakończyła zadanie z uśmiechami na twarzach, wszyscy byli szczęśliwi i się śmiali. Druga grupa natomiast, po zakończeniu była wyciszona, spokojna i wręcz smutna. To pokazuje jak pozytywne myślenie, a nawet pozytywna pozycja poprawiają człowiekowi nastrój.

    http://tuklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę zacząć sobie co rano powtarzać, że dzisiaj będzie dobry dzień :) może to pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia :D
    Świetnie wyglądasz :D
    A rady na pewno się przydadzą :D
    Tylko ciężko pomyśleć,,Będzie piękny dzień" Skoro trzeba isc do szkoły :D

    Zapraszam do wspólnej obserwacji:*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia - wyglądasz świetnie!

    A wpis na pewno po części zmienił mój sposób myślenia... :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz wiele ciekawych pomysłów na posty, są rewelacyjne i czekam na więcej :)
    piękne zdjęcia <3
    mi się bardzo przydał ten post :) jest prawie 9 rano, a ja już mam lepszy dzień, więc dziękuję <3
    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rady ! ale najważniejszą jet chyba to, żeby otaczać się tylko ludźmi którzy nas wspierają, a nie takimi którzy podciają nasze skrzydła ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. 6 jest w moim odczuciu najważniejsze. Najwięcej tracimy czasu na martwienie się tym na co nie mamy wpływu. A to nas niszczy. Trzymaj się cieplutko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne pomysły i cudowne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia! Masz fantastyczną figurę ;) mój sposób to otaczać się pozytywnymi ludźmi ;)

    OdpowiedzUsuń