poniedziałek, 22 maja 2017

Beautiful weather


Czy zauważyliście jaki wpływ ma na nas pogoda? Niektórzy mają bóle głowy bądź senność podczas zmiany ciśnienia. Ja osobiście nie mam tego problemu, ale już np. moja mama tak. Zaś do dobrego samopoczucia przyczynia się duża ilość słońca, ponieważ podczas dni słonecznych organizm produkuje 50 razy więcej witaminy D3 niż podczas jesiennej szarugi. 

Teraz gdy już jest naprawdę wiosna, a nie jak pare tygodni temu, gdy jeszcze chodziłam w kurtce zimowej, ponieważ było tak zimno a czasem nawet padał śnieg. Wstając rano i widzimy za oknem słońce, jesteśmy szczęśliwsi, posiadamy więcej chęci do zrobienia czegoś pożytecznego. Jestem osobą, która gdy jest ładna pogoda nie potrafi siedzieć w domu. Wtedy czuję, że tracę ten piękny dzień. Często nawet wracam do domu pieszo, zamiast pchać się w te zapełnione autobusy. Ludzie są o wiele milsi, pozytywniejsi, że aż chce się żyć. Jeszcze do tego czas zmienić wyposażenie szafy z ciepłych jesiennych swetrów, na koszulki z krótkimi rękawkami i krótkie spodenki oraz spódniczki.

W prawie każdy gorący weekend mam uczucie, że już są wakacje. Niestety w niedziele wieczorem mój zapał do czegokolwiek gaśnie, przypominając sobie o szkole, którą już za kilkanaście godzin będę musiała odwiedzić. Na szczęście są to już ostatnie tygodnie, w których trzeba się spiąć i sprawić żeby świadectwo było jak najlepsze.











                             spodnie- tally weijl bluzka- primark espadryle- ccc torebka- ?

29 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia i stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjecia, u mnie pogoda ma duży wpływ na nastrój. Gdy nie widzę słońca za oknem to mój zapał do wszystkich rzeczy jest o wiele mniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również ostatnio to zauważyłam. Spacerując z mamą po mieście widziałam roześmiane twarze dzieci, dorosłych, osób starszych. Słońce, trochę wyższa temperatura potrafi nam dać tyle energii i radości - a wydawałoby się, że ładna pogoda to tak niewiele.
    Świetne zdjęcia. ;)

    Pozdrawiam,
    indiscrett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wedlug mnie pogoda odgrywa ponad 60% w naszym nastroju i humorze oraz dobrym samopoczuciu! Fajne zdjecia, slicznakoszulka i fajne soodnie z dziurami, buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny look! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia! Bardzo podoba mi się bluzka!
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obs ;)

    http://livetourevel.blogspot.com/2017/05/my-red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne buty, ale torebka genialna! ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Baskinka świetna, zawsze miałam białe, widzę natomiast, że czarna prezentuje się cudnine! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Od zawsze pogoda przyczyniała się do samopoczucia. Ja np. nie lubię jak pada (pewnie jak większość z nas) wtedy nie dość, że nic mi się nie chce to czuję takie przygnębienie. Bardzo elegancka stylizacja! I super zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna torebka, właśnie na taką poluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna stylizacja - ja niestety tez jestem mega wrażliwa na zmiany pogody i zazdroszczę tym, którzy nie mają takich problemów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja
    obserwujemy
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna modelka, super stylizacja ��

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja cały rok jestem śpiąca, nawet jak śpię ok. 9 godzin :)
    Bardzo ładna bluzka! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ślicznie wyglądasz!Świetne spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten post :) Obserwuję również i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, pogoda ma duży wpływ na nasze samopoczucie. Ja w sobotę myślałam, że jest lipiec tak było pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super wyglądasz ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja akurat nie lubię wiosny. Zimno nie przeszkadza mi na tyle aby przebić czas pylenia. Mam na pyłki okropną alergię i przez cały ten okres strasznie się męczę. Nie wiem też dlaczego, ale od ok. miesiąca brakuje mi snu i potrafię spać na lekcji. Temperatura u mnie w porządku, wszystko inne jest dosyć uporczywe.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy świeci Słońce od razu chcę robić więcej!
    Świetne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń